Silly Sunday – Dating

Silly Sunday“Silly Sunday is hosted by Sandee at Comedy Plus” click link to be transported over in a silly manner”

Here is how it works: Laugh and Link Up!

  • Blog about something funny, silly or laughable – a joke, comic, funny story, etc
  • Add the the URL to the funny blog post on the Silly Sunday Linky for the week over at Comedy Plus.
  • Blonde Men

    Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on StumbleUponShare on LinkedInShare on Google+Digg this

    9 Responses to “Silly Sunday – Dating”

    Read below or add a comment...

    1. Rosey says:

      haha, you have to be thorough with a line of questioning like that, you know

    2. Comedy Plus says:

      Twitter ID:
      Bwahahahahahahaha. Yes, it matters.

      Have a terrific Silly Sunday Steve. :)
      Comedy Plus also recently posted..Silly Sunday #90My Profile

    3. Steve says:

      I prefer regular.

      Dare I say it? If I say it I’ll get into trouble. OK..

      Have a crappy weekend! LOL

      Steve also recently posted..Silly Sunday #90My Profile

    4. LUCKY LADY says:

      Twitter ID:
      silly ole lady lol good one have a flowing week

    5. Lauren says:

      Twitter ID:
      OMG! That was hilarious.
      Lauren also recently posted..Dog DishMy Profile

    6. Suzanne Lucas says:

      Twitter ID:
      Ouch, I say it “Depends”. 😉

    7. Abelle │ The Wows! and Oops! of Life says:

      Yup. You have to be specific ;o)

    8. Joyce says:

      Twitter ID:
      Voluntary would be better!
      Joyce also recently posted..Wordless Wednesday: Fine PrintMy Profile

    9. Twitter ID:
      Rhonda@Laugh-Quotes also recently posted..A Day In VancouverMy Profile