Wordless Wednesday – Dang!

She put the kettle on for a cuppa before going to the game…


Linky is below the images ▼ 😯

Wordless Wednesday

Mister Linky’s Magical Widgets — Easy-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.


Share
Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on StumbleUponShare on LinkedInShare on Google+Digg this

15 Responses to “Wordless Wednesday – Dang!”

Read below or add a comment...

  1. Comedy Plus says:

    Twitter ID:
    Bwahahahahaha. But of course she’s a blonde. Bwahahahahaha.

    Have a terrific day. 🙂
    Comedy Plus also recently posted..AwwwMondays 77My Profile

  2. haha my mother always said to “boil the kettle”
    LearnCreateDo also recently posted..Wordless Wednesday – Project 365 – Day 130My Profile

  3. Shanna Bailes says:

    Twitter ID:
    Oh No!! That’s not good!

    Happy WW!
    Shanna Bailes also recently posted..Wordless WednesdayMy Profile

  4. mizhelle says:

    Twitter ID:
    Aww! one the first photo!

    Happy early WW !!!
    mizhelle also recently posted..Wordless Wednesday 234 and Sepia Scene 86 365-131My Profile

  5. Tarasview says:

    Twitter ID:
    yikes!!!

  6. Zach (My Sweetie Dark Chocolate) says:

    That is just so LOL! 😀
    Zach (My Sweetie Dark Chocolate) also recently posted..Hello Petronas Towers!My Profile

  7. I had a good laugh with this one! Have a great day!

  8. Don E. Chute says:

    Twitter ID:
    Look who’s calling the kettle blonde…

    Happy Trails.
    Don E. Chute also recently posted..THE PRINTED BLOGMy Profile

  9. Carol @ There's Always Thyme to Cook says:

    LOL! Excellent!
    I’m betting she cooks the giblet bag still inside the Turkey!

  10. siany says:

    haha that is so something I would do, the kettle not the Cheer leader I don’t think I could pull of that job. And by that I mean the dancing around not the sign holding, Hmm random tangent there…
    siany also recently posted..Wordless Wednesday- Walk in the weedsMy Profile

  11. siany says:

    Actually (continued random tangent) my friend once tried to cook a chicken without taking the plastic wrapper off and another time she tried to cook pasta without water lol (and by friend I DO NOT mean me) ; )
    siany also recently posted..Wordless Wednesday- Walk in the weedsMy Profile

  12. Twitter ID:
    Holy shit! I think she was hitting the sauce before the game as well…
    William K Wallace also recently posted..Live In London – Almost Wordless WednesdayMy Profile

  13. Russ says:

    Twitter ID:
    A mess and a blond doing it again.They are probably both blonds

  14. alicia says:

    Twitter ID:
    OH NO!!!!

  15. Lainy says:

    LOL! Holy cow!