47 Responses to “Wordless Wednesday – The Hill”

Read below or add a comment...

  1. Abelle | The Wows! and Oops! of Life says:

    Steep, indeed ;o)

  2. Meryl says:

    LOL.. He does look comfortable!

  3. My first thought was, how could he lay comfortably without a towel?? Haha!

  4. LOL. Sorry for the double post, I put the wrong URL at first.

  5. Comedy Plus
    Twitter ID:
    says:

    I think he needs to eat a big meal and drink a couple pitchers of beer. I’m just saying.

    Have a terrific day. 🙂

  6. Chavonne H
    Twitter ID:
    says:

    That’s funny lol

  7. Indrani
    Twitter ID:
    says:

    OMG! Leaves me speechless!

  8. Claudia
    Twitter ID:
    says:

    I swear I’ll go jogging again tomorrow!

    Oops, I entered my link wrong 🙁

  9. Wow! haha Think he ate a watermelon seed?

  10. David
    Twitter ID:
    says:

    …wow!

  11. Judy Haughton-James
    Twitter ID:
    says:

    LOL! Could be mistaken for a small hill made out of sand!:) Thanks for hosting Steve.

  12. Alissa Apel
    Twitter ID:
    says:

    Certainly is! LOL

  13. The first of my entries was wrong, so sorry! Awesome photo!

  14. Karly says:

    He looks ready to pop!

  15. Mystery Case
    Twitter ID:
    says:

    I have to agree with Karly he looks ready to pop!

  16. NCSue
    Twitter ID:
    says:

    If you enjoy visiting linkies, photo challenges, and blog hops – or if you host one of your own – please consider visiting here:
    http://acts17verse28.blogspot.com/2013/07/do-you-love-linky-parties.html
    Be sure to link your recurring hop under the day when it’s normally posted.
    Thanks!

  17. Rosey
    Twitter ID:
    says:

    He doesn’t even know if he’s got tan lines on his legs, lolol

  18. Ai Sakura
    Twitter ID:
    says:

    First thought though.. is he ok??? looks like he’s knocked out!

  19. Jennifer
    Twitter ID:
    says:

    Happy WW! Thanks for hosting.

    My Wordless Wednesday Linky Party is now live @ The Jenny Evolution. See you there.

    Jennifer
    thejennyevolution.com

  20. Kristi
    Twitter ID:
    says:

    OMG! He is way beyond his due date…..induce that man!

  21. Rhonda@Laugh-Quotes
    Twitter ID:
    says:

    30 years ago it was pretty safe to lay around like that with only those on the same beach noticing, not anymore. Poor guy someone needs to tell him to wear a shirt 🙂

    HOLLYHOCKS!

  22. Joyce
    Twitter ID:
    says:

    I think he’s expecting. . . expecting what, I don’t know.

  23. veronica lee says:

    Looks like a beached whale!

    Have a bellytastic day, Steve!

  24. Sofia
    Twitter ID:
    says:

    Rough night?

  25. Theresa
    Twitter ID:
    says:

    Look! You found a beached whale! Interesting!

  26. Kitties Blue
    Twitter ID:
    says:

    At least he is not wearing Speedos. That gives all new meaning to the term beached whale. Purrs and hugs, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Jo

  27. Jay @craftyspices
    Twitter ID:
    says:

    We all have our WOW moments LOL

    Happy WW…

  28. LOL…… yeah, steep.

  29. Not sure what I feel about this. Obesity shouldn’t be funny. It is rather a sad statement. But my first reaction was “OMyGosh! That guys is like a beached whale.” So sad, tho really. Sad that he is that huge and that much of a laughing stock, too. Now I want to cry.

    Thanks for hosting, tho.

  30. Interesting beach, the green-haired lady in the background is also something! 🙂 Danica

  31. That’s quite a sight.

  32. kewkew
    Twitter ID:
    says:

    Looks like he just collapsed

  33. hahahah thanks for the laugh! 😛

  34. Patty
    Twitter ID:
    says:

    Gotta admire him for loving the beach and accepting himself. 🙂

  35. Suzanne Lucas
    Twitter ID:
    says:

    Whoa!
    He can provide shade to other sunbathers.

  36. Hari OM
    My – but am lost for words!!! *> YAM xx

  37. Just imagine him in a slo-mo running action shot, a la Baywatch. And then imagine he’s coming for you!

  38. Bella Vida Letty
    Twitter ID:
    says:

    He looks very relaxed.

  39. Karen says:

    He looks comfy!

  40. NCSue
    Twitter ID:
    says:

    If you enjoy visiting linkies, photo challenges, and blog hops – or if you host one of your own – please consider visiting here:
    http://acts17verse28.blogspot.com/2013/07/do-you-love-linky-parties.html
    Be sure to link your recurring hop under the day when it’s normally posted.
    Thanks!

  41. Rocks
    Twitter ID:
    says:

    enjoying!! 🙂 okay,okay, we are going to EXERCISE now 😀 especially hubby!