48 Responses to “Wordless Wednesday (on a Tuesday) – No Toilet Paper”

Read below or add a comment...

  1. Twinkle in the Eye says:

    Yuck! Lol.

  2. Feed Me Dearly says:

    Twitter ID:

    Oops… I’m smelling trouble here… πŸ˜€

  3. YAM says:

    Hari OM
    I sleep in mine… YAM xx

  4. Twitter ID:

    Yikes! If that doesn’t convince you to get you to get your eyes checked – nothing will! πŸ™‚

    Have a fabulous week!

  5. Twitter ID:

    Maybe it’s time to move the closet, would not like to have my clothes in there.
    And may I ask, what is he using as a toilet…
    Have a great day!!

  6. Twitter ID:

    Haha! I needed the laugh! I can always count on you πŸ˜‰

  7. Oh boy, is that what I have to look forward to when my husband gets older? I am in for it…..

  8. Rhonda Albom says:

    Twitter ID:

    Still giggling. I love toilet humor anyway, but this one is extra funny. Happy WW!

  9. Twitter ID:

    OMG, that is just a crazy blind man, how funny!!!

  10. Twitter ID:

    Hee hee. That actually made me laugh out loud.

  11. Comedy Plus says:

    Twitter ID:

    Ewwwwwwwwwwwwwwww. You find the funniest things Steve.

    Have a fabulous day my friend. πŸ™‚

  12. Indrani says:

    Twitter ID:

    Oh! Oh!
    Happy WW!

  13. Twitter ID:

    That is a good one! Have a terrific day!

  14. Leovi says:

    Funny, great!

  15. Sue says:

    Twitter ID:

    Eww……..

  16. Kristi says:

    Twitter ID:

    She should probably just a roll in there for him from now on! lol Have a great week! πŸ™‚

  17. PeuwwEEee! Good thing I just came back from getting mine tested today!

  18. Alissa Apel says:

    Twitter ID:

    It happens! LOL I imagine when we get old we’ll do lots of messed up things.

  19. Ai Sakura says:

    Twitter ID:

    Oh noooooo! Wonder who will clean it up πŸ˜›

  20. Gross but very funny! A bit like those young men who ‘fire truck’ in random rooms!

  21. Claudia says:

    Twitter ID:

    Ooops! Not so… nice…

  22. Aussieomm says:

    Twitter ID:

    That was just brilliant!!!!

  23. I didn’t expect that!

  24. Binky says:

    Twitter ID:

    That might explain it.

  25. Made me laugh so much I had to change my pants (just kidding!)

  26. XmasDolly says:

    Twitter ID:

    Oh boy, I need to get mine tested for sure. I ain’t cleanin’ that kind of mess! GROSSSSSS… Bwahahahahaha!

  27. Claire says:

    Twitter ID:

    Haha, whoo err!!

    Happy WW πŸ™‚

  28. Haha, I hope I never get senile enough to do that!

  29. Twitter ID:

    Wow, that is gross — and hilarious!

  30. Twitter ID:

    That closet is going to need some Lysol and Febreze quick!

    Thanks for always making me smile! Thanks for the linky, Happy WW, I linked up!

  31. Mystery Case says:

    Twitter ID:

    Oh dear. That about sums up my latest holiday.

  32. Twitter ID:

    oh no! Thats going to be hard to clean =P

  33. Twitter ID:

    Oh this is funny and how embarrassing at the same time. I hope I never know such a goof up when I get older. BTW, I am having trouble with your link up, so I couldn’t join it. πŸ™ Anywho, happy WW!!

    Check out I see the moon and the moon sees me!

  34. Rosey says:

    You’ve convinced me (she says as she checks the directory for the number of the Optometrist).

  35. Star Traci says:

    Twitter ID:

    Bwahaha! I’m glad I swallowed first. A very good ;auth.
    πŸ™‚
    Traci

  36. sian says:

    well who hasn’t done that…?

  37. Echo says:

    Twitter ID:

    Hahaha, confusion at it’s finest!

  38. Patty says:

    Twitter ID:

    Too funny! LOL

  39. Seems they’ve just increased the value of their house with the additional loo. Put some bog roll in their, love, and be done with it. (;

    That or move.

    I vote plan B. (;

    Happy day!

  40. Also in ‘there’… not ‘their’. Shall I blame auto correct?? (:

  41. posh says:

    ew….ew….ew….

  42. BeBetsy says:

    Welcome to another fantastic week!! We hope it is AMAZING!! Thanks for hosting a great party.

    Best Wishes,
    Sharon, Denise & Aubrie

  43. Bernadyn says:

    Twitter ID:

    Hahaha, definitely not going to be good! Thanks for hosting, enjoy the rest of your week!

  44. Rorybore says:

    Twitter ID:

    oh crap! whoops. LOL

    When I lived in my university dorm, we actually had some random drunk dude wander into our room at night and take a piss in the closet. true story.
    I think my room mate started dating him. He was actually pretty cute. but then I guess he would have to be, right? πŸ™‚

  45. Twitter ID:

    hohooo…how come? no paper, no cleaning …