26 Responses to “Wordless Wednesday | Dick”

Read below or add a comment...

  1. Dave Keller
    Twitter ID:
    says:

    That is so funny! I thought is was a furry toy at first! Steve, I have to share this photo with others, if you don’t mind.

    What’s the dogs real name?
    Dave Keller also recently posted..Photo Caption ContestMy Profile

  2. I would love this if the caption was right….

    It should be: you’re.
    Christine @ Mama Papa Barn also recently posted..Ryan Lochte Strips…Almost!My Profile

  3. Carol @ Always Thyme to Cook says:

    Love it πŸ™‚ Be funny if his name really was Dick !
    Have a great week.
    Carol @ Always Thyme to Cook also recently posted..Wordless Wednesday: Very Crispy PotatoesMy Profile

  4. Meryl says:

    OMG!!!! I am speechless. Thanks for hosting and have a great week.

  5. Comedy Plus
    Twitter ID:
    says:

    Bwahahahahahahahaha. Yep, that’s what I was thinking, and what you were thinking too.

    Have a terrific day. πŸ™‚
    Comedy Plus also recently posted..Declaring WarMy Profile

  6. Cafe au lait says:

    It’s funny!
    Cafe au lait also recently posted..RT/WW – Coco Pandan ShakeMy Profile

  7. Paula J says:

    That thing needs a trim lol.

    Paula
    lifeasweknowitbypaula.blogspot.com

  8. NYC Single Mom
    Twitter ID:
    says:

    Well that is a surprise !!

  9. alissa apel
    Twitter ID:
    says:

    Silly dog. He didn’t know he looked like a dick.

  10. momto8blog says:

    oh my gosh!! really funny.

  11. Ai Sakura
    Twitter ID:
    says:

    It is quite deceiving… Except that it’s furry haha.

    Sorry I clicked too quickly and entered last week’s post (Danboard in Nature). U can delete that one :p New post is Danboard Kiwifruits Party.
    Ai Sakura also recently posted..Wordless Wednesday {linky party}: Danboard Kiwifruits Party #14DaysofZespri | Week 32My Profile

  12. Theresa
    Twitter ID:
    says:

    I think he was just disappointed he wasn’t born a true weiner dog πŸ˜€
    Theresa also recently posted..Wordless Wednesday~ The Band CousinsMy Profile

  13. Rhonda@Laugh-Quotes
    Twitter ID:
    says:

    LOL – had to ask hubby to show me how it was a dog. I still don’t see it, he does.
    Rhonda@Laugh-Quotes also recently posted..Jugger – A Medieval Rugby GameMy Profile

  14. indrani
    Twitter ID:
    says:

    I am amazed at the photographer’s perspective.

  15. Tiffany says:

    Oh my gosh!!! I had to look twice!! πŸ™‚

  16. BusyWorkingMama
    Twitter ID:
    says:

    LOL love it…err, I mean, hehe πŸ™‚

  17. such a cute furry dick. lol

  18. logorithm
    Twitter ID:
    says:

    Kah kah kah! πŸ˜€
    logorithm also recently posted..WW#58: Pagar rumah paling lawakMy Profile

  19. Travel Photo Blogging
    Twitter ID:
    says:

    This is really funny! I hope his name actually isn’t Dick. This would be too much.
    Travel Photo Blogging also recently posted..Wordless Wednesday: Bell tower of SepΓΊlvedaMy Profile

  20. kristi
    Twitter ID:
    says:

    That’s an adorable………………………………………..dog!

  21. I love the Wordless Wednesdays here, always good for a laugh!
    Megan @ Potato Chip Cats also recently posted..Wordless Wednesday with Linky: Secret GardenMy Profile

  22. Brenda says:

    That is very funny… my dog lays like that too, I wonder if I would capture the same type of picture from that angle…. hmmmm

  23. Erika
    Twitter ID:
    says:

    OMG!!!!! Guess what I was thinking… πŸ™‚
    Erika also recently posted..Wordless Wednesday – Oporto By NightMy Profile

  24. Brandi says:

    LOL hilarious

  25. Vicky
    Twitter ID:
    says:

    That’s funny! I thought it was a stuffed toy!
    Vicky also recently posted..Triple Chocolate Mousse CakeMy Profile

  26. Joyce
    Twitter ID:
    says:

    Ah. The back of a golden retriever pup. It took me awhile.
    Joyce also recently posted..Wordless Wednesday: Water Proof RaincoatsMy Profile