48 Responses to “Wordless Wednesday – The Wish”

Read below or add a comment...

  1. Dominique Goh
    Twitter ID:
    says:

    Hahaha.. I can certainly relate to that ! Happy WW

  2. Heather Smith
    Twitter ID:
    says:

    Very cute – thanks for the laugh!

  3. Rhonda
    Twitter ID:
    says:

    Good one, although it doesn’t actually apply around here. My hubby is pretty helpful 🙂 Happy WW!

  4. Meryl says:

    Sad but often true…reminds of of a Peanuts strip where…I forget who – maybe Linus? tells Sally that he wants a wife because a wife cooks, cleans and takes care of everyone and so Sally says she wants a wife too! Thanks for the laughs and the hosting; have a great week.

  5. Create With Joy
    Twitter ID:
    says:

    So cute!
    Have a great day! 🙂

  6. Comedy Plus
    Twitter ID:
    says:

    Unfortunately this is true in many places. I do all the dishes, but I don’t mind because hubby does all the cooking. Works for me.

    Have a terrific day Steve. 🙂

  7. Liz
    Twitter ID:
    says:

    Bwahahaha. Love this!

  8. Theresa
    Twitter ID:
    says:

    So true, but my husband does do all the yard work, which I hate, so I guess I’ll stick to being a woman 😉

  9. Ian@UnofficialChartBlog
    Twitter ID:
    says:

    I think that was based on me LOL

  10. Paula J says:

    LMAO LOVE it!!! I’m stealing this right now!

  11. kristi
    Twitter ID:
    says:

    Insert a picture of my husband here and that would work too! lol

  12. Amy @ Marvelous Mommy
    Twitter ID:
    says:

    Hahaha so true!

  13. Shane
    Twitter ID:
    says:

    isn’t that the truth!

  14. Judy says:

    Very funny! however not applicable in our house. Hubby is the cook and cleaner. I am the princess.

  15. Judy Haughton-James
    Twitter ID:
    says:

    Magic! What a change! LOL! Thanks for hosting Steve. Happy WW!

  16. Priceless as always!

  17. Yep, that would be my luck! LOL!

  18. Like we need the reminder grrr :), but No Thanks to the gender switch lol guess I’ll just be haappy ta make da best of it…

  19. Indrani
    Twitter ID:
    says:

    This one is so true! 🙂
    Happy WW!

  20. Joyce
    Twitter ID:
    says:

    Sorry, but my husband does dishes, laundry, cooks, etc. You need to join the 21st century!

  21. Ai Sakura
    Twitter ID:
    says:

    GOLD!!! ahaha… where do you find gems like this every week?? ;p

  22. Classic! Hahahaha!
    Jamie

  23. Are you one of those angry white guys still living in the 19th century?

  24. Sophia
    Twitter ID:
    says:

    I would rather deal with all that stuff than be turned into a man.

    Sophia
    twentyfiveseasons.com

  25. Aussiepomm
    Twitter ID:
    says:

    HAHA – NOT!!! lololol

    Very funny…

    Mines up as well at AussiePomm – Mirror Mirror on the wall!!!!

    Have a great day!!

  26. veronica lee says:

    Haha! Very true!

  27. Jackie
    Twitter ID:
    says:

    Wow..it looks like I have a lot of blog hopping to do tomorrow. I came here right after adding my link to the main WW!

    Yours is funny as always…thanks fo the smile and for the link love!

    Happy WW! 🙂

  28. ❤ Julie Maloney ❤ (@Momspective)
    Twitter ID:
    says:

    Isn’t that the truth!

  29. LuAnn Braley
    Twitter ID:
    says:

    Yeah, I’d be wondering if that trade was worth it. :p

    Following from Wordless Wednesday at Create With Joy.

  30. I like this one! 🙂 Danica

  31. Christy Ann
    Twitter ID:
    says:

    Definitely not worth the trade. Besides, in my house, the man does most of the housework 🙂 That’s why I can say I am “hardly a housewife”!

  32. Somehow, I managed this wish without the requisite sex change.

  33. Nizam
    Twitter ID:
    says:

    David Blaine. Thanks for the laugh.

  34. OneDay/LadyJC
    Twitter ID:
    says:

    That is hilarious! Thanks for my first laugh of the day & happy WW! 🙂

  35. Russ says:

    Good one as usual Steve.

  36. LOL…but only half true at our house…I got a good Man ;~)

  37. S. Yissele
    Twitter ID:
    says:

    Hahahaaa… Very funny and true! 😉

  38. Rosey
    Twitter ID:
    says:

    Buwahhaha, this is SO true in my house. LOLOL

  39. claire
    Twitter ID:
    says:

    Haha so true 🙂 happy WW, thanks for hosting …

  40. Ahahahahahaha! That’s a good one!

  41. nan says:

    so cute.

  42. Amanda says:

    Ha! I am one of the few (incredibly lucky) women whose husband does more than his fair share of the housework and the lion’s share of the cooking. I get to focus mainly on the kids.

  43. Isn’t that the truth?

    Thanks for tickling my Wednesday Funny Bone!

    Linked Up, Happy Wordless Wednesday!

  44. Rorybore
    Twitter ID:
    says:

    ROFL……love it!
    (although my husband did cook supper tonight….and by that I mean he went to the grocery store and bought a ready cooked chicken and some pasta.)

  45. Not true in our house, my friend!