56 Responses to “WW On A Tuesday – Bosom Friends”

Read below or add a comment...

  1. Twitter ID:

    Now those are two to be handled!!πŸ™‚
    Stay well my friend!😷

  2. Twitter ID:

    Thanks for hosting – have a wonderful week! πŸ˜‰

  3. Sandee says:

    Twitter ID:

    What a couple of boobs. Love it.

    Have a boobtastic WW on a Tuesday, Steve. πŸ™‚

  4. Lydia C. Lee says:

    Twitter ID:

    I’ve got nuthin!!!

  5. Rhonda Albom says:

    Twitter ID:

    I can see the potential for separation anxiety.

  6. Jeanna says:

    Twitter ID:

    It must be tough to use a keyboard with those.

  7. Pat says:

    Twitter ID:

    This is an eye catching costume—haha

  8. Veronica Lee says:

    They certainly are quite a pair!

    Happy Tuesday, Steve!

  9. Zina says:

    Sorry, but I can’t imagine how these two are hugging! :))

    Have a great day, Steve!

  10. Twitter ID:

    Love it, will have to steal it!

  11. Making tits of themselves!

  12. messymimi says:

    Well, there’s always that. It’s the kind of costume i would wear to a party and then regret it as soon as i needed a loo.

  13. Teresa says:

    Twitter ID:

    Very interesting! Have a great week!

  14. Hey Steveo, does this make us bosom buddies? LOL Friends we are one way or another. See ya my friend.

    Cruisin Paul

  15. Laurie says:

    Twitter ID:

    Ha! I’ll have to remember that. It would be a great Haloween costume!

  16. Suzana says:

    πŸ™‚ How funny! Nice! I like their smiley faces!
    Happy WW and a beautiful week!

  17. Twitter ID:

    Twin towers! Almost big enough for good social distancing. πŸ˜€
    Thanks for hosting. Keep safe!

  18. Kathe W. says:

    OMG…..stop making laugh so hard I fall outta of my chair and choke on my coffee!!!!!! tee hee!

  19. Cathy says:

    Twitter ID:

    Oh my…..she’s a big girl – and Boy does he have a big one too πŸ™‚

  20. Marie Moody says:

    Twitter ID:

    HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOO STEVE MY BOY, HOW THE HECK ARE YA??? Fine I hope. OMG I GOTTA TELL YA MY FRIEND…. I DID IT… really NO KIDDIN! I DID IT… TRULY I’M NOT PULLIN’ YOUR LEG EITHER – OMG – I FINALLY DID SOMETHING just a minute i have to lower my head in shame……….. I FINALLY DID SOMETHING…. I FEEL SOOOOOOOOOO,,, BUMMMER DUDE!!!! I did it…. truly I did. I DID SOMETHING YOU WOULD DO! bwahahahaha
    HAIL TO THE QUEEN! SHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Do you know what my maiden name is? It’s Chamberlin, but do you know what a Chamberlin is? It’s the King’s butler that dresses him. bwahahaha & Don’t tell nobody… but I went outside and (lowering my head) I went outside & played in the rain! haha And I was sippin’ on some wine! That’s something you would do too!
    bwahahahahahaha YOU ARE SO BAD!!!! Have a nice day my friend… sending BIG HUGS!

    • Steve says:

      Twitter ID:

      Well I have to say Marie that I only sip red wine in the rain and white wine in the snow πŸ™‚

      You may now hold your head back up LOL

      Hope all is ok where you are and you didn’t get too wet sipping wine in the rain 🌧️🌧️🌧️

      Thanks for stopping by Marie, have a bigboobstastic safe week 😷😷😷

  21. Esha M Dutta says:

    Twitter ID:

    Can’t imagine social distancing with those! Quite a pair!! LOL

    Thanks for hosting, Steve.

  22. I bet he feels like a right tit! It is good to have a bosom buddy though

  23. Madison says:

    Twitter ID:

    LOL! What a funny idea!

  24. Ellen Pilch says:

    Twitter ID:

    That was funny. Thanks for hosting. Have a nice day!

  25. Twitter ID:

    A great Halloween costume, but hard to walk. LOL

    I don’t know about dressing up in that now. If any girl is staying home she’s not wearing a bra.

  26. Twitter ID:

    That is so interesting but funny. Thanks for sharing it with us.

  27. Natasha says:

    Twitter ID:

    Well endowed indeed. ;-)) Couple goals I guess!! Lol

    Have Witt-astic week ahead, dear Steve. I know where to go when I need the laughs. Thank you. πŸ™‚

  28. Claire says:

    Twitter ID:

    Haha, so funny. Thanks for hosting πŸ™‚

β–Ί β–Ί Witty Comment Zone - Stay Safe β—„ β—„

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.