48 Responses to “WW On A Tuesday – Door Instructions”

Read below or add a comment...

  1. Lydia C. Lee
    Twitter ID:
    says:

    It took me a while to work out what was wrong with that sign. It speaks perfectly to my brain…ha!

  2. Comedy Plus
    Twitter ID:
    says:

    Well, duh. Love this. Some people really need these instructions.

    Have a fabulous WW on a Tuesday, Steve. 🙂

  3. mimi says:

    So the window is out of the question — oh well. Heeheehee!

  4. Karren Haller
    Twitter ID:
    says:

    Well………..thats just rude, I want to go in. haha

    Have a great week!

  5. Rhonda Albom
    Twitter ID:
    says:

    I’ve never been one to teleport without permission.

  6. Veronica Lee says:

    Haha! My son would want that sign on his door!

    Happy Tuesday, Steve!

  7. Klara S
    Twitter ID:
    says:

    I hope I’ll notice when the door is closed…
    Thank you for hosting.

  8. I wonder what does the other side of the door says? OPEN.
    Ha,ha,ha. Have a great day Steveo. See ya.

    Cruisin Paul

  9. Patrick Weseman
    Twitter ID:
    says:

    We live in a sad society. Maybe I am able to figure things out, that I don’t need a sign. Thanks for hosting and I hope that you have a wonderful week.

  10. Indrani
    Twitter ID:
    says:

    My kids told this once. 🙂 🙂
    Happy WW!

  11. Christina Morley
    Twitter ID:
    says:

    Or face the wrath of the police! 😀

  12. Create With Joy
    Twitter ID:
    says:

    Great comment Paul!
    This is an example of “here’s your sign”!

  13. Alissa Apel
    Twitter ID:
    says:

    Crazy door sign. LOL

  14. Okay! I’ll remember that. Ha ha!

  15. Can I pull a Joe Cocker and “Come In Through the Bathroom Window?”

  16. Jeanna says:

    Well I’d like to see someone try.

  17. XmasDolly
    Twitter ID:
    says:

    Hmmmmm I think someone should put this sign in front of our Walmart… some mighty strange people are found there…. bwahahahahahaha HELLO MY FRIEND! YOU TAKE CARE & HAVE A GREAT ROCKINTASTIC’ WEEK!!! big hugs… Charlie says wooftastic….

    • stevebethere
      Twitter ID:
      says:

      LOL I have seen photos of them heheh!

      Thanks for not going through the door Marie 👿

      Tell Charlie wooftastic back LOL

      Have a jovialtastic week Marie and thanks for bouncing by 🙂

  18. Shilpa
    Twitter ID:
    says:

    That is a spooky warning 😳.

  19. Claire
    Twitter ID:
    says:

    Hehe, it would be a bit hard to enter if doors do not open 🙂

    Thanks for hosting and the laugh Steve.

  20. indah Savitri
    Twitter ID:
    says:

    hahaha..somebody has to open it for me 🙂

  21. Amanda M
    Twitter ID:
    says:

    Where one door closes another will open!

    Have a great week 🙂

  22. Karen Waide
    Twitter ID:
    says:

    Well, yeah, I guess that makes sense.