52 Responses to “WW On A Tuesday – Where Is She?”

Read below or add a comment...

  1. Lydia C. Lee says:

    Twitter ID:

    bahahaha!

  2. Twitter ID:

    Well now doesnt that sound familiar!!!

  3. Rhonda Albom says:

    Twitter ID:

    I don’t like to wait either.

  4. messymimi says:

    Heeheehee! Maybe it won’t be much longer.

  5. Twitter ID:

    Haha, maybe you need to circle the block a few times.

  6. I wonder what she looks like today? Probably beautiful. Nah. See ya Steveo and have a beautiful Tuesday.

    Cruisin Paul

  7. Laurie says:

    Twitter ID:

    How did you get a picture of my hubby waiting for me?

  8. Sandee says:

    Twitter ID:

    Bwahahahahahaha. I know some gals like this. I’m not one of them. I can be ready to go quickly.

    Have a fabulous WW on a Tuesday, Steve. πŸ™‚

  9. Twitter ID:

    Too true – happy WW to you!

  10. Twitter ID:

    I don’t know I’m always waiting on my 10 year old son. LOL

  11. Twitter ID:

    That is so cool and funny. Thanks for sharing it. Put a smile on my face. Thanks for hosting and I hope that you have a wonderful week.

  12. Pat says:

    Twitter ID:

    So funny! Thanks for another smile

  13. Marie Moody says:

    Twitter ID:

    hAHAHAHAHA Dude, you’ve got to be kiddin’ me! She must be gorgeous for a guy to wait THAT long! bwahahahahahaha Good one my friend! Have a great weekend and I hope you don’t have to wait that long to have a good time!!! bwahahahahaha

  14. MOL πŸ˜€ Pawkisses for a Relaxed Wordless WednesdayπŸΎπŸ˜½πŸ’ž

  15. LOL! It’s the other way round for us. I hate being late. Ivor takes after his mother and is ALWAYS late!

  16. Madison says:

    Twitter ID:

    LOL! That could be us dogs waiting for Mom to finish her work so we can go for a walk!

  17. Ellen Pilch says:

    Twitter ID:

    That is too funny- my hubby can relate.. Thanks for hosting. Have a wonderful day.

  18. Kathe W. says:

    hahahah funny bones!

  19. Debbie D. says:

    Twitter ID:

    Hahaha! “Five minutes” is open to interpretation! ☺ When hubby says “I’ll be home in 5 minutes”, it’s usually more like half an hour.

  20. That’s what they all say. Always keep a “ready in five minutes” snack handy, ’cause you’re going to need it. Have a blessed day.

  21. KlaraS says:

    Twitter ID:

    Sounds familiar…. πŸ˜‰
    Thank you for hosting.

  22. Esha says:

    Twitter ID:

    Awww! I’d hate to wait that long!
    Good one, must say. Happy #WW and a wonderful rest of the week too!

  23. Oh yeah, I’ve been there! I’m a little annoyed at the ‘she’ though, I’ve had to wait FOREVER for ‘he’ plenty of times.

  24. Love this! Hilarious. Sometimes waiting feels like forever… and sometimes it is forever.

  25. Veronica Lee says:

    Haha! Good one, Steve! The hubs is lucky I don’t make him wait . I am always ready in less than 15 minutes!!

  26. Twitter ID:

    Oh! Blimey! She did.
    Hilarious one, Steve!

  27. Claire says:

    Twitter ID:

    Haha, so funny πŸ™‚ Happy Wednesday Steve.