38 Responses to “WW On A Tuesday – Helpful”

Read below or add a comment...

  1. Sandee says:

    Twitter ID:

    Bwahahahahahahahaha. I need that GPS. Good one, Steve.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday on a Tuesday.

    Have a fabulous Wordless Wednesday on a Tuesday. πŸ™‚

  2. Lydia C. Lee says:

    Twitter ID:

    OMG. That is so true – at least when I change rooms in the house!

  3. Pat says:

    Twitter ID:

    I think I need something like that on some occasions!

  4. Brian Frum says:

    Twitter ID:

    Our Dad needs one of those!

  5. Jeff Albom says:

    The next step – it tells you where to go and what to do. Hmmm, I get enough of that already.

  6. Twitter ID:

    Love this – where do I sign up?

  7. Veronica Lee says:

    Twitter ID:

    I definitely need one of these!

    Happy Tuesday, Steve!

  8. I still don’t know where to go with that darn thing. Maybe I need two of them. LOL
    Have a great week Steveo.

    Cruisin Paul

  9. Twitter ID:

    Such a helpful GPS!
    Thanks for hosting. Have a great week!

  10. DrillerAA says:

    I guess all I need now is a device to tell me who’s going to be there when I arrive and do I know them.

  11. meowmeowmans says:

    Twitter ID:

    Dang. I think I need that GPS. lol

    Have a GPStastic week, Steve. Thank you for hosting!

  12. I got one but I can’t remember where I put it! Nice one Steve.

  13. Madison says:

    Twitter ID:

    This could even be helpful around the house!

  14. Ellen Pilch says:

    Twitter ID:

    I need one of those. πŸ™‚ Thanks for hosting. Have a great day. XO

  15. Suzana says:

    Steve! You discovered very interesting things.
    This is an amazing GPS! πŸ™‚ But are you sure it’s a good investment? I would prefer a guide in accordance to my mood, saying: Surprise!!!

    Happy WW and a fine week!

  16. Catscue says:

    Yup, gotta get me one of those! LOL!

  17. Timmy Tomcat says:

    Twitter ID:

    Ha Ha Ha Ha Good one!

  18. Twitter ID:

    I so love it. Very nice. Thanks for hosting and I hope that you have a wonderful week.

β–Ί β–ΊThanks for visitingβ—„ β—„

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.